2017. már 02.

Erotikus női fantáziák

írta: Sophie Swing
Erotikus női fantáziák

A valóra vált swinger álom

Vannak buja vágyálmaid? Ne szégyelld! Ha viszont az a típus vagy, akinek nehezen indul be az erotikus fantáziája, (kezdetnek) olvass vágykeltő történeteket. Felpörgeti majd a szexuális életed!black-and-white-nude-models.jpg

Egy biztos, amióta swinger klubba járunk, nincs gond a libidómmal. Ott annyira feltöltődik az ember, már csak a látványtól és a hangulattól, hogy egy időre nem lesz problémája otthon a felizgulással. Na de az, hogy én külön időt szánjak a „fantáziálásra” vagy maszturbálásra, amivel kondiban tartom a libidóm, még nem jutott eszembe soha. Időm is kevés, meg amúgy sem vagyok az az önkielégítős fajta (pedig azt mondják – csak mértékkel! –, nagyon egészséges).

Sokat olvasok angolul feltöltődésként, de a kellemeset a hasznossal még nem kötöttem össze erotika terén. A férjem ajánlott egy régi kiadású, de ma is aktuális témájú könyvet, a címe My Secret Garden (Nancy Friday). Tele van női erotikus fantáziákkal. Elkezdtem olvasni, néha ledöbbentem, néha undorodtam (azért állatokkal ilyet soha nem csinálnék...), de a legtöbb esetben felizgultam. Esti meseként (is) szuperül működik. Egy-két történet, aztán jó szex és jó éjszakát.

Ha úgy érzed, kialudt az a tűz, eltűnni látszik a libidó, akkor ajánlom, mert segít a vágyak felélesztésében. (Na jó, egy forró swinger éjszakával azért nem ér fel a könyv!).

Felizgatnak a sztorik olvasás közben, fantáziálásra és cselekvésre késztetnek. Legyen ez maszturbálás vagy egy forró együttlét a pároddal, mindegy! Mindkettő jó hatással lesz rátok. 

Színezd bátran a valóságot!

Egyik este hagytam pihenni a könyvet. A saját kedvenc szextörténetemet szerettem volna újraélni. Persze, hogy swingeres emléket szedtem elő! Egyértelműen ez volt a legerotikusabb éjjel, a legvadítóbb párral.

kepcouples-17.jpg

Beindult a fantáziám...

***

Nyár vége volt. Egész nap esett az eső. Utolsó szabad hétvégénk a lányunk nélkül. Szeptembertől újra mókuskerék... Valahogy nehéz volt elindulni a klubba, fél tizenkettő volt már mire autóba ültünk.

Megérkeztünk Budaörsre, rengeteg autó állt az utcában. Az eső szemerkélt, beszaladtunk az „elvarázsolt” kastélyba. Egy másik párral együtt öltöztünk. A pasi beszédes volt és lelkes. Már falt is fel a szemeivel. Ez tetszett, de alacsony volt, kopaszodó és pocakosodó, így nem jött az a kémia... Szeretem a kedvességet és a humort, de ehhez a karbantartott test is kell... Az élet már csak ilyen, nem tökéletes, vagy csak ritkán kapunk el egy tökéletes pillanatot.

A feleség az ellentéte volt. Magas, filigrán, fagyos kék szemekkel. Fehér bőr, finom franciás vonások. A jelleme is kimért volt. Világoskék csipke csodáját mintha csak rá szabták volna.

Összemosolyogtunk. Én ugyanazt a csipkecsodát kaptam magamra, csak feketében.

Együtt mentünk be a bárpulthoz. Mindenki, aki ott volt azt gondolta, ismerjük egymást, együtt jöttünk, összeöltöztünk.

Beszélgetni kezdtünk, közben Balázzsal pásztáztuk a felhozatalt. Kevesen iszogattak, már javában folyt az élet odafenn.

Alig értem végig a pult körüli terepszemlével, mikor felém intett egy csaj. Szilikon száj és cicik, csábító tekintet. Ránéztem Balázsra kérdőn: ez nekem szólt? A férjem bátorító, lelkes mosolyt küldött.

Visszaintettem, majd megfogtam Balázs kezét, hogy menjünk fel az emeletre körülnézni. Nem menekülés volt ez, inkább csak meg kellett emészteni a dolgokat.

Az igazság az, hogy ez a csaj és a párja voltak az elsők, akiket észrevettem, amint odaértünk a pulthoz. Ilyen izmos testet, mint a pasié, még soha nem láttam a klubban. Vágyálmaim netovábbja... Magas és erős. Tetkójaival igazi keményfiú figurának tűnt...

Először is nehéz volt felfogni, hogy ez a valóság. Balázzsal sokat beszélgettünk arról, mi számunkra a vágyálom. Igyekszünk rendszeresen edzeni, csodáljuk a kitartó és hatalmas önkontrollal rendelkező embereket az edzőteremben. Így nem véletlen, hogy számunkra az izmos és kidolgozott test a number one álom, de a threesome sem lenne rossz egy odaadó, helyes csajjal... Szeretünk hasonló korúakkal is együtt lenni, mert tudják, mit jelent elszabadulni a hétköznapi gondoktól és szülői szerepektől.

Ritkán járunk a klubokba. Elmenni és megélni valamit újat - ha van kivel -, mindig élmény. És egyszer csak, amiről annyit beszélgettünk, amire nagyon vágytunk, ott állt előttünk.

Tényleg a miénk lehet...?

A Keményfiú barátnője az igazi csábító nőszemély fajtából való. A tekintetével is megbabonáz típus. Valljuk be, ez sem gyakori a klubban. Értem, hogy sok csaj nem vevő a nyaljuk-faljuk egymást bulira, de azért még egy vadító, erotikus táncot lejthetnénk együtt, miközben finoman simogatjuk egymás melleit, lágy csókokkal fűszerezve...

Ha bele is mennek a „játékba”, legtöbbször csak művi enyelgés az egész, hogy a párjuk vágyait kielégítsék.

Ez a csaj a más volt. Ő magát akarta kielégíteni...

Odafenn nézelődtünk. Éppen, hogy körbejártuk az első emeletet, amikor elsétált mellettünk a Csábítóm. A zuhanyzók felé haladt, majd visszafordult és megszólított:

- Lenne kedved zuhanyozni egyet?

A férjem és a pasija csendben és izgatottan várták a folytatást.

Ránéztem Balázsra, a tekintetében ott volt a nagy IGEN.

Akkor hajrá! Éljük meg az álmainkat!

- Igen – válaszoltam határozottan.

Először mi csajok kezdtük a vizes (elő)játékot. Mindent úgy, ahogy szeretek. Lágyan átmosva egymás minden zegzugát, közben csókokkal kényeztetve egymás ajkait és mellbimbóit. A fúk már szétfeszültek az izgalomtól, szemükben ott volt a vágy. Balázs a farkával játszott közben, a Keményfiú pedig még keményebben várta a folytatást.

A Csábítóm behívta őket közénk. Elkezdte lemosni Balázs testét. Előttem pedig ott állt, habos testtel és farokkal ez a magas, mediterrán félisten... Nem volt más hátra, mint megérinteni ezt az álomtestet. Minden vágyam így váljon valóra – gondoltam. Lágyan öblítettem át minden porcikáját, a kemény péniszét pedig erőteljes mozdulatokkal „mostam”. Barna szemei hálásan néztek rám.

Nem beszélt, csak ha kérdeztem. A Csábítóm irányított. Ő diktálta a tempót és szabta meg a lehetőségetek. Azt mondta, keressünk egy szabad helyet és kényeztessem, nyaljam el. Szereti nézni a pasija, ahogy egy másik nő eljuttatja.

Elindultunk, gumikkal felszerelkezve, míg szabad matracot nem találtunk.

Ledőltünk, a közönségünk száma egyre nőtt. A pasijaink szemében ott lángolt az a tűz. Én pedig minden félelmem elfelejtettem, ez a mi „nagy esténk”, ebbe mindent beleadok.

A csaj csábos pillantása és határozottsága bejött. Szeretem, ha valaki tudja, mit akar. Akkor adjuk meg neki!

Először egy érzéki csók...

kiss.gif

Utána a mellei... Merev mellbimbóit nyalogattam egyre hevesebben, majd finoman harapdálni kezdtem. Élvezte, bátorítóan markolta a melleimet. Elindultam felfedezni a lankáit. Csókoltam a köldökét, a medencéjét, elértem a nedves ajkaihoz. Formásak és finomak. Az ujjaim becsúsztak a nedves járaton és ütemesen dolgoztak a nyelvemmel együtt. A csaj hallhatóan élvezett. A közönség sóhaját is hallottam. Nem tudom, hogy a fiúk vagy a matrac előtt állók szenvedélyes nyögései jöttek a távolból. Felnéztem. A Csábítóm csillogó szemekkel figyelt, megsimogatta a hajam. Magához húzott, megcsókolt és a fülembe súgta.

- Nagyon élveztelek. Köszönöm! Cserébe kipróbálhatod a pasimat.

Odanéztem az álló farkú Keményfiúra.

Akarom!

Balázs a másikon oldalon ült. Mosolygott, zöld utat kaptam. A Csábítómra néztem, nem kellett mondani, tudta, mi a dolga. Balázs felé mászott.

A férjem most igazán fantasztikus kezekbe kerül. Ez a csaj profi! - gondoltam.

De mi lesz velünk? Itt ki irányít? Mi van, ha úgy elkap ez a fickó, hogy azt sem tudom hol vagyok?

Őszintén? Most nem érdekel, mi lesz a vége. Amire vágytam, megkaptam. Most minden percét érezni és élvezni akarom!

Kemény farka a számban lüktetett. Hallottam, ahogy élvez. Éreztem, ahogy erős kezével megmarkolta a hajam. Segített tartani a megfelelő ütemet és mélyeséget. Ez tetszett!

Kirántotta a farkát. A matracra döntött.

- Ne, most ne nyalj! - toltam el a fejét.

- Érezni akarlak!

Gumit húzott és belém hatolt, keményen. Izmos vállaiba kapaszkodtam. A melleimet harapdálta. Beborított az erős teste, markoltam a fenekét, lükető mozdulatai egyre erőteljesebbek lettek. Semmit nem hallottam vagy láttam. Csak éreztem ezt az ingerlő, izgató érzést. Hajtott a vágy, egy ütemre jártunk, körmeim a fenekébe vájtak. És igen! Eljutottam! Megcsókoltuk egymást! Láttam vágyakozó barna szemeiben, ő még nem.

- Gyere be hátulról, azt szeretem! - súgtam neki.

Feltérdeltem, közben láttam, hogy az én Csábítóm a férjemen lovagol. Rám nézett mosolyogva, azzal a csipetnyi huncutsággal a szemében.

- Rég láttalak! - mondta.

Valamit Balázs fülébe súgott, majd leszállt róla.

Ő is feltérdelt, velem szemben. Egymás melleit és csiklóit kényeztettük, amíg a pasijaink hátulról dugtak bennünket elélvezésig. Láttam a férjem felhevült, izzadt arcát.

Mennyire izgató látni ezt a szenvedélyt, ami erősebb, évről évre. Egyre nyíltabban merjük felvállalni önmagunkat és a vágyainkat. Ezt hol lehetne jobban és „tisztábban” megtenni, mint itt, a swinger klubban?

A gyönyörtől átszellemülve feküdtünk egymásba gabalyodva egy ideig. Nem igazán beszéltünk, nem volt szükség a szavakra, csak lágyan simogattuk egymást.

Lementünk inni valamit a bárpulthoz. Indulni készült az én Csábítóm és a Keményfiúm. Mindenesetre számot cseréltünk.

Átöleltük egymást. Elköszöntek, elmentek.

Mi ott álltunk Balázzsal a bárpultnál, egymást ölelve, feltöltődve, felpörögve – hosszú időre.

***

Felocsúdtam a nedves valóságra. Egyik kezem a mellemen, a másik a csiklómon... El is indultam Balázshoz a nappaliba.

Megélni (és újraélni) a szexuális fantáziád leírhatatlan érzés. A fellegekbe repít (és a párodat is!).

Ha újra kell tölteni azt a libidót, ne csald meg a társad, vagy hagyd el egy másik libidó-halálra-ítélt kapcsolatért. Nem éri meg!

Látjuk magunk körül a közel negyveneseken, hogy csöbörből-vödörbe az egész...

Inkább próbálkozzatok ezzel-azzal! ;-)

Mi kipróbáltuk a swingert, és bejött!

Az az éjjel különösen bejött!

 

(Fotó: Pinterest és Tumblr)

 

Szólj hozzá

csók orgazmus csábítás vágy szenvedély swinger libidó sophieswing komfortzóna elhagyás swingerblog Budapest és a swinger Sophie és a Swinger