2015. dec 27.

Befejezetlen történetek 2.

írta: Sophie Swing
Befejezetlen történetek 2.

Zöld szemű a swingerben

Egy évvel ezelőtt: karácsonyi hangulat, hóesés, swinger klubozás, találkozás egy kivételes párral, egy szenvedélyes éjszaka, és felejthetetlen emlékek...

 

befejezetlen2.png

Későn érkeztünk a külvárosi klubba. Másodszor jártunk ott. Sokak szerint lepukkant, piszkos és furcsa fazonok járnak oda. Megsúgom: nekünk ez lesz a kedvenc helyünk. Lehet, hogy mi is a furcsa fazonok közé tartozunk.

Szóval odabenn már javában zajlott a buli, amikor mi öltöztünk. Bejött két nő, az egyik nagyon szép volt. Azonnal megakadt rajta a szemem. Azt hittem, ő a sztriptíztáncos csaj. Javítottam magam, hisz nem péntek volt, hanem szombat, ilyenkor chippendale show szokott lenni.

Vékony csaj, hosszú comb, barna hullámos haj és szép zöld szemek. Egy másik lánnyal beszélt számomra ismeretlen nyelven, valamelyik szlávra tippeltem. Lökdöstem is Balázst, nézze meg, mennyire helyes.

Közben bejött egy pasi. Azonnal találkozott a tekintetünk. Mintha ott és akkor már éreztem volna, hogy ez a férfi beleírja magát az életembe. Ő is idegen nyelven szólalt meg. Mondott valamit a két nőnek és kiment, újra rám nézett.

A buli forgatagában többször találkoztunk. A férfi figyelt, a nő inkább került. Mi is mással voltunk elfoglalva, kiszemeltünk egy párt, de elég gyorsan eltűntek, le-föl szaladgáltunk a klubban, hogy megtaláljuk őket. Bele is fáradtunk a keresésbe. A tánctermes részen szerettünk volna pihenni kicsit. Akkor vettem észre, hogy a szép zöld szemű mellé készülök leülni a kanapéra. A pasija mondott neki valamit. Talán kérte, adjon nekünk helyet. Rám nézett a nő, kaptam egy erőltetett mosolyt. Oda kuporodtunk mellé Balázzsal. Éppen bejelentették, hogy popsi szépségverseny lesz. Arra gondoltam, ideje kommunikálni vele, és magyarul kérdeztem, volt-e már ilyenen, hisz nagyon szép alakja van. Kicsit törte a nyelvünket, próbált válaszolni. Kiderült, horvát az anyanyelve, arra jutottunk, hogy angolul egyszerűbb lesz a folytatás. Megtudtam, a férje magyar, és nekik is van egy kislányuk, balettozott sokáig, innen a formás külső.

Balett? Annyira megörültem, én is jártam balett órákra. A mai napig imádom a balettet, és álmomban sem gondoltam volna, hogy ezen a helyen egy rokonlélekre találok. Ő is megörült nekem, végre őszinte volt a mosolya. Tijanának hívják, de csak Tiának becézik. A férje is odajött, már be volt csípve. Az jött le róla, hogy egy tipikus macsó. Igazolt is engem az élettörténete: van egy tíz évvel fiatalabb, (második) felesége, aki a swinger szépe, és öt éve rendszeresen, két-három hetente, járnak klubozni. Imád inni és cigizni, amikor részeg, akcentussal beszéli a magyart. Rendkívül határozott, ha valami nem úgy alakul ahogy szeretné, szívesen beleköt a másikba. Be is mutatkozott nekünk Sándor, a férj, akit csak Sanyikának szólít mindenki.

Nem igazán figyeltem rá, engem Tia fogott meg. Ilyen szép nőt ritkán látni a klubban. Volt benne tűz! Egymásra találtunk, és együtt indultunk volna a popó szépségversenyen, ha lett volna. Persze lehet, hogy volt, csak mi nem vettük észre, annyira el voltunk foglalva egymással. Tia és én erotikus táncot lejtettünk a férjeink, és sok más pasi, örömére. Imádtam vele táncolni, csókolózni, de megijedtem, ha Sanyikára, a férjére gondoltam: hiányzott belőle az udvariasság, a finom flörtölés. „Amit akar elveszi” típusnak jött le. Tudta is, mit akart: engem. Közölte, hogy kér egy számot, táncolunk és szobára megyünk.

A határozottsága bejött, de tartottam is tőle. Szóltam Balázsnak, menjünk ki mosdóba. Elmondtam neki, mi következik majd – Sanyika tervei szerint. Közösen rábólintottunk, jöjjön aminek jönnie kell. Tia megér ennyit.

Mire visszaértünk már várt rám, olyan dalt választott, amit csak ő értett. A dallamán éreztem: különös, más, de megfogott. Akárcsak Sanyika. Ilyen szorosan még nem ölelt senki. Azt hittem, az összes levegőt kinyomja belőlem, összeroppantja az ujjaim. Továbbra is kettősség volt bennem: tetszett és féltem. Átpillantottam a férjemre. Láttam Tiával táncolnak ők is. Milyen szerencsés ma este Balázs, gondoltam. Visszapillantottam Sanyikára: nem láttam még férfit, aki ilyen átéléssel énekelt volna egy számot. Ahogy közben szorított és figyelt... Mélyen a szemébe néztem, és a lelkébe láttam. Már nem volt bennem rossz érzés, tudtam, hogy biztonságban vagyok. Nem néztem többé Balázsékra, tánc közben elveszett az idő, a tér, és csak mi ketten voltunk: Sanyika és én. Sodródtunk, olyan volt, mint a filmekben az a jelenet, ami megváltoztat mindent...

Lementünk a zárható szobába. Azt hiszem, volt még ott egy pár velünk. Valahogy kiesett minden és mindenki más. Szépséges balerinámmal csókoltuk egymást, a srácok kemény farkait is kényeztettük, majd párt cseréltünk. Ez nem volt kérdés, csak jött. Annyira kívántam Sanyikát. Nem emlékszem, mit csinált Balázs a szép zöld szemű Tiával. Csak arra az érzésre, ahogy végre bennem van ez a férfi. Hosszú hímtagja mélyre hatolt, még jobban akartam őt, húztam magamhoz erőteljesen, eggyé olvadtunk. Adta magát, hogy lesmároljam. Olyan furcsa volt ez a csók. Kicsit akadozva indult, de mégis nagyon izgató volt. Eljutottam, ő is közel volt. Kivette a nemi szervét, és úgy élvezett el. Akkor tudatosult bennem, nem használtunk óvszert.

Nem volt időm ezen gondolkodni, mert lecsapott a zöld szemű. Nem tudom, hol tartottak Balázsék, de Tia felugrott, hirtelen elkezdte a fehérneműjét keresni. Zaklatott volt, és mérgesen magyarázott valamit. Kiviharzottak miközben szabadkozott nekünk Sanyika, hogy most ki szeretne menni a felesége, de mi maradjunk nyugodtan. Nem értettem...

A társalgóban Sanyika mellé ültünk, beszélgettünk gyerekekről, munkáról, arról hogy miért nem használ óvszert (mert hát zavarja, meg amúgy is kevés nővel volt...). Kicsit kínos lett volna egyből letámadnom az „ez mi volt?” kérdéssel. Nem is volt rá szükség, mert Tia odajött hozzám és mérgesen közölte angolul, hogy én megcsókoltam a férjét, pedig ezt nem lett volna szabad. No ezt végképp nem tudtam fejben összerakni. Öt éve lejárnak ide legalább havi egyszer, azt hittem, itt már nincs értelme a szabályokról beszélgetni. Különben is, miért intimebb egy csók, mint egy dugás? Mindegy, különbözünk. Azt éreztem, haza kellene menni: zavaros ez a világ nekem. Sanyika tekintetében viszont volt valami, ami nem engedett.

Tia egyre többet ivott, majd táncolni ment. Arra gondoltam, beszélnünk kellene, nem érhet így véget ez az este. Mellé álltam, finom hullámos haját simogattam, és a fülébe súgtam: nem akartam megbántani, egyszerűen azt gondoltam, ilyen tapasztalt párosnál, ez már nem kérdés. Átöleltük és megcsókoltuk egymást, de azok a szép zöld szemek zavarosak maradtak.

Tudhattam volna már akkor, hogy soha nem bocsát meg, hogy a bizalom elveszett. Nem érdekelt, amit láttam, csak arra vágytam, velük legyünk újra. Jöttek a fiúk, és közrefogtak minket. Mögöttem állt Sanyika, éreztem ahogy a teste hozzám simul, mágnesként vonzott magához. Hozzábújtam, érzékien táncoltunk. Még most is a nyakamon érzem a leheletét, kiráz a hideg, ha eszembe jut az a tánc. Eltelt azóta bő fél év, de ilyen szenvedélyes táncot azóta sem éltünk meg. A legizgatóbb előjáték, amit valaha is átéltem a klubban. Előttem volt Tia, csókoltuk és cirógattuk egymást. Láttam Balázs szemében az egyre növekvő vágyat. Hátam mögött pedig ott volt ő a hosszú, kemény farkával, amit magamban akartam érezni újra és újra.

Sanyika mintha kitalálta volna a gondolataimat. Azt mondta, menjünk le. Tia már túl sokat ivott, túl fáradt volt ahhoz, hogy érdemben hozzá tudjon adni a második menethez, de azon az estén a vágyak győztek, nem az észérvek. Balázst nyalogattam, miközben Sanyika Tiát és engem kényeztetett. A hüvelyemet és a csiklómat izgatta, magamban akartam érezni a hosszú farkát. Ismét párt cseréltünk. Sanyika hátulról belém hatolt. Átadtam magam a várva várt érzésnek. Élvezet magas fokon! A törölközőbe markoltam, és vártam az újabb döféseket. Közeledtem a csúcshoz, ő is, mert kivette a szerszámát. Nem gondolkodtam azon, hogy nem volt rajta gumi, nem érdekelt, hogy mennyire felelőtlen is voltam. El akartam jutni a csúcsra vele, általa. Elkezdett nyalogatni, megrándult a testem a gyönyörtől. Le-fel járt a csípőm, dolgozott a nyelve, amikor „magához tért” Tia, és félbeszakította a játékot, ismét kivitte a férjét a szobából. Balázs befejezte, amit Sanyika elkezdett, eljutottam a csúcsra, de ott maradt bennem az olthatatlan vágy...

Szólj hozzá

csók vágy óvszer szenvedély féltékenység bizalom swingerklub párcsere sophieswing swingerblog Budapest és a swinger házasság és a swinger Sophie Swing Sophie és a Swinger