2016. aug 26.

Orgazmusrekord - Swinger wellness Szlovéniában

írta: Sophie Swing
Orgazmusrekord - Swinger wellness Szlovéniában

- Szeretnék táncolni, és egy jót szexelni! - válaszolom a férjemnek.

Ő vezet, és közben kérdez. Mindig megbeszéljük buli előtt, mit és kit várunk az éjszakától. Sokszor nem jön be, de azért álmodozni még lehet.couples.jpg

 

Van időnk ábrándozni, hisz bő öt órát ülünk autóban. A horvát tengerpartra tartunk, de előtte teszünk egy kis swinger kitérőt. Balázs felmérte a szlovéniai helyzetet, és talált a neten egy wellness swingerklubot közel a horvát határhoz, Sezana községben. Nem sok kép és leírás volt a Sun Garden swinger klubról, de még így is megragadta a fantáziáját.

Egy hely, ahol a buli délután négykor elindul a medence mellett, később kerti partival folytatódik, utána ki tudja, mivel végződik...

- Egy odaadó csaj kellene végre, és egy belevaló, vagány pasi. Megfelel? - kérdezem huncutul.

- Nem lenne rossz! - csillannak fel a férjem szemei.

Utoljára karácsonykor voltunk swinger klubban, Bécsben. Se tánc, se odaadó csaj nem volt... Nem panaszkodom, Lukas-szal az első „igazi” threesome nagyon kellemesre sikeredett, de valami szenvedélyesebbre vágytam ma éjjel.

Elhagytuk Magyarországot, észre sem vettük, mikor. Csak a lenyűgöző táj tűnik fel. Zöld és dimbes-dombos, helyenként egy templomtorony. Minden olyan rendezett és tiszta, mintha csak Ausztriában lennénk.

Közelítünk Ljubljanához. Még nem jártam ott, mégis nagyon szép emlékeim vannak a városról. Az első csók... Egy ljubljanai sráctól kaptam. Zoran barna szemei még itt vannak előttem. Alig értettük egymást, inkább csak éreztük. Tinédzserek voltunk, tombolt a nyár és a hormonok, akárcsak most. Mennyire izgultam, remegett a lábam, hevesen dobogott szívem. Vajon milyen lesz, mikor a nyelve a nyelvemhez ér.

Azért szeretek swingerklubba járni, mert ott is, minden alkalommal bennem van ez a kíváncsisággal vegyülő, izgató várakozás vajon, milyen lesz az első csók, az első érintés, az első...

A merengésemből Balázs hangja zökkent ki.

- Megérkeztünk Ljubljanába, már nincs sok hátra – jelenti.

Hallom a hangján, izgul. Én is. Jobban, mint máskor. A swinger bulik után mindig hazamentünk, vagy vissza a szállodába. Ma éjjel ott alszunk a Sun Garden-ben, és fogalmunk sincs, milyen a hely, az emberek, a szobánk...

Inkább elveszek a zöld tájban, nézelődöm. Letérünk az autópályáról, a GPS szerint még két perc, még egy... Már látom a parkolót. Megállunk. Német, osztrák, olasz, és néhány szlovén rendszám körülöttünk.

Megnyugodva látjuk, a villa szép és rendezett. Becsengetünk, kinyílik a kapu. Elénk tárul a zöld udvar, a medence, néhány – tutira német – meztelenül napozó ember. Idősebbnek tűnnek.

Keressük a villa bejáratát. Ez lesz az! Az ajtó melletti bábun szexi, női fehérnemű, a pult mögött egy még szexibb harmincas nő. Mosolyogva fogad bennünket, lenge ruházatban. Bemutatkozik, ő Mia. Kedvesen elmondja, hogy megmutatja a szobánkat, és körbevezet bennünket miután elrendeztük a csomagokat.

- Remélem, lesz hozzá hasonló nő a vendégek között!- súgom Balázsnak, miközben lépkedünk fel az emeletre Mia vonzó gazella lábai mögött.

A szoba szép és tiszta, van saját fürdőnk is. Ez szuper, de tűkön ülök.

- Felvehetnéd azt a szexi citromsárga miniruhát. Ahogy megbeszéltük, bugyi és melltartó nélkülmosolyog hozzá a férjem.

- Még ne öltözzünk át. Menjünk, nézzük szét előbb! - javaslom izgatottan.

A hely nagyon hangulatos, bárpult, táncrúd, erotikus díszítőelemek. Tiszta és buja, olyan ami a jó hangulatteremtéshez kell. Az alsó wellness szint a szokásos: jakuzzi, szauna, titkos szobák, melyek közül az egyik zárható. Ami igazán megragad bennünket, az a kert: medence, grillsütő, kellemes, nyitott pavilonok, bikiniben és meztelenül mászkáló párok. 

originalresorts_com.jpg

Még nincsenek sokan. Kissé elkeseredve állapítjuk meg, hogy ez a wellness hely inkább az idősebb korosztályt vonzza. A jelenlévő hat-hét párból egy hasonló korú, harmincas évei közepén járó, pár volt. A pavilon kicsit elrejtette őket, de azt a zöld szempárt és a vállra omló, enyhén vöröses, hullámos hajzuhatagot nem volt nehéz észrevenni.

- Most már átöltözhetünk? - kérdi Balázs.

- Mehetünk! Láttad azt a vöröses hajú nőt a pavilonban? - kérdezem izgatottan a férjem.

- Valamit láttam belőle, de nem sikerült őket rendesen megnéznem. Majd, ha visszajöttünk közelebb merészkedünk.

Úgy döntöttem, a citromsárga ruhát most nem veszem fel, szinte mindenki fürdőruhában (vagy már anélkül) van. Magamra kapom a korall színű bikinim, egy farmer sort, és kész is vagyok. Habár valószínű, hogy fürödni és napozni már nem fogunk, ahhoz kicsit későn érkeztünk. Balázs is csak egy rövidnadrágot húz, indulunk.

- Sétáljunk el előttük, próbáljuk szemügyre venni őket! 

Balázs nem tiltakozik.

A nő tényleg olyan, amilyennek megpillantottam, vonzó és szép. A tekintete viszont hűvös, vagy inkább mérges. A pasival nem sikerült szemkontaktust felvennem, annyit láttam, hogy kopasz, szakállas és a vállán van egy tetkó.

- Úgy tűnik megvan a vonzó nő, és vagány pasi, akikről álmodoztam, de nem érzem a kölcsönös vonzalmat, az odaadást meg végképp nemmondom Balázsnak vacsi közben.

A férjem egyetért, nem túl ígéretes az este. A kiszemeltek nem szemeznek velünk, a később érkezett párok vagy túl idősek vagy kevésbé sportosak.

Sötétedik, és egyre hűvösebb van. Bemegyünk a bárpulthoz rendelni valami innivalót. Helyet foglalunk a kanapén. Beszélgetünk, simogatjuk egymást, és arra leszünk figyelmesek, hogy a tetkós srác besétál, majd kifelé tartva ránk köszön. Visszaköszönünk.

- Talán mégis összejön? - hangomban ott a remény.

Balázs is bizakodó.

Pár perc múlva odajön hozzánk a vörös hajú nő. Minden álmunk így válljon valóra! :-)

- Helló, Nina vagyok! Meghívhatunk benneteket egy italra? - kérdi angolul.

- Perszeválaszolom.

Már ott is vagyunk a pultnál, ahol a férje vár minket. A vagány külső ellenére, mosolygós, meleg barna szemek fogadnak. Itt egy (újabb) szlovén srác. Vajon elcsattan az első csók?

- Helló, Marko vagyok. Örülök, hogy elfogadtátok a meghívásunkat.

Beszélgetünk, borozunk. Kiderül, ők is szülők, három gyermekük van, tíz éve élnek együtt. Teljesen átérezzük egymás helyzetét. Mögöttünk is bő tíz év van.

Tudjuk, milyen az, ha kevés „kalanddal” lépsz egy házasságba, ismerjük a gyermekes családok fárasztó hétköznapjait, amikor az öröm mellé beköltözik a szürke egyhangúság. Változatosság, ohh igen, az gyönyörködtet! Azt keressük itt mi is, ők is.

Ritkán járnak klubozni, és különösen ritkán találnak párokat, inkább hármasban vannak. Kitaláljátok biztosan, milyen felállásban. Persze, hogy nem egy szóló nővel.

- A szex fontos, sokan nem merik ezt bevallani, még maguknak sem. Pedig enélkül nincs hosszú házasság – mondja Marko.

Marko szerint a jó kapcsolat titka a szex és a kommunikáció – fele, fele arányban.

Mindenről van (határozott) véleménye, lehet vele beszélgetni, vitatkozni. Tetszik! Viszont Nina gyanúsan egykedvű és csendes. Próbálom bevonni, dicsérem a ruháját, a haját, s közben megérintem lágyan. Semmi... Balázs is többször kérdezi, de csak rövid szavak a válaszok.

Marko azonnal magyarázni kezdi, csak azért csendes a párja, mert nem beszél túl jól angolul.

- Akkor menjünk táncoljunk – javaslom lelkesen.

A szláv zene különösen vonz, nem tudom, miért. Talán a tengerparti hangulatot idézi fel bennem, amikor szabadság van, lazulás és boldogság.

Marko tiltakozik, ő nem szeret, és soha nem is szokott táncolni.

Na ne! Ez így nem lesz jó! A kedvenc előjátékomnak annyi...

Inkább javasolja, hogy menjünk le a zárható szobába. Balázs bizonytalanul néz rám. Nem tudom, nem érzem én sem, hogy ez elég bevezető lett volna. Nina nem túl meggyőző, és még mindig nem túl lelkes.

Mi legyen? Szimpatikusak, Marko bejön, Nina is vonz, de nincs közöttünk kémia... Eljöttünk ilyen messzire, fél éve voltunk klubban, az is hármasban végződött. Nem mérlegelek tovább, menjünk! Bólintok, Balázs is.

Nina-val a zuhanyzóban vagyunk, a teste kifogástalan. Minden nap fut. Reggel hatkor lefutja a napi adagot, ha esik, ha fúj. Marko teste ennyire nem kidolgozott, nincs elengedve, de biztosan nem izgatja annyira a téma, mint a feleségét. Simogatom a feszes testet. Megcsókolom Nina ajkait, próbálkozom egy lágy nyelves csókkal is, de valahogy nem akar összejönni.

- Jól vagy, minden rendben?– kérdezem tőle.

- Igen, csak fáradt vagyok – jön a válasz.

Nem beszél (angolul), fáradt, nem csókol vissza - nem túl jó kezdet...

Visszaérkezünk a szobába, ahol a srácok már előkészítettek mindent, ami kell: törölköző, lepedő, óvszer.  Most várják a varázst, jogosan. El kéne őket csábítanunk, felizgatnunk azzal, ahogy a finom női kéz a hajat simítja, ahogy lecsúszik a mellre, lágy csókok közben a mellek összeérnek, kéjjel teli felsóhajtunk, a kéz egyre lejjebb csúszik, izgatja a már benedvesedett ajkakat és csiklót, a csók egyre hevesebb... De nincs csók, se érintés. Nina az ágyon letámad, rám ül, és távol a csiklómtól lovagol éppen. Mi ez, csábítás vagy bírkózás? Látom Balázs sem érti...

Megpróbálok kiszabadulni, várom, hogy átmenjek Marko-hoz. Jól csókol, kifejezetten jól. A nyelve már a mellemen. Imádom, ha nyalogatják a mellbimbóimat. Átadom magam az élvezetnek. A nyelve kalandozik tovább, lefelé tart. Kéjhullámok járnak át.

hot-tight-bodies.jpg

Eszembe jut Balázs, átpillantok hozzájuk, látom, megszelídítette Nina-t és nyalogatja. Élvezi... Én is élvezem... Marko technikja kiváló! Kívánom őt! Megsimogatom a fejét, jelzem, hogy én is szeretném megkóstolni. Nem tiltakozik. A heréinél kezdem, lágyan nyalogatom felfelé, utána bekapom a már kemény farkát. Hallom a gyönyörrel teli sóhajokat.

Nem bírom tovább, most én szeretnék lovagolni.

- Hol az óvszer? - kérdezem.

- Itt van, az ágy szélére tettem néhányat – válaszol, miközben már bontja is.

Elkérem, felteszem.

- Most meglovagollak – mosolygok rá.

- Akarom!

Odahúz magához, megcsókol.

Közben behelyezem a kemény farkát, lassan ülök rá, élvezem, ahogy belém csúszik. Egyre hevesebben mozgok rajta. Megfogja mindkét kezem, támaszt ad, miközben erőteljesen húz maga felé, így célirányosabb és keményebb minden mozdulat. A kedvenc pózomban szeretnék eljutni.

- Gyere be hátulról – kérem tőle.

Jön, lelkesen. Én az ágy támlájának dőlök. Előttem egy tükör, látom, hogy Balázs és Nina végeztek. Összebújva fekszenek az ágy másik végében. Elnézek, Marko tekintetét keresem, várom, hogy érkezzen. Lassan becsusszan, egyre mélyebben érzem. Fokozatosan gyorsulnak és erősödnek döfő mozdulatai. Egyik kezével elkapja a mellem hátulról. Alig bírok magammal. Hátrahajolok hozzá.

- Szép vagy! - súgja a fülembe.

Rámosolygok a tükörből.

- Akarlak, gyere! - biztatom.

Becsukom a szemem, és átadom magam az élvezetnek. Minden porcikámat átjárja. Igen! Eljutottam! Ő is!

Egymás mellé fekszünk.

Az ujjai cirógatnak. Ez jólesik. Pihenek.

- Sophie, gyere! - meglepődöm a kérésén.

- Állj a falhoz, dőlj hátra, relaxálj – ez már nem kérés, parancs.

Nem értem, azt hittem, pihenünk. Balázsék még ott fekszenek az ágyon. Marko-ra nézek kérdőn, aki már el is indult.

- Gyere, Sophie! - utasít.

Felkelek, megyek én is, tetszik ez a határozottság, a falhoz döntöm a hátam. Érzem, hogy hideg, most nem esik jól, de nem foglalkoztat sokáig, várom, mi következik, Marko-ra figyelek.

falnal.jpg

 - Oké, csak relaxálj, engedd el magad – mondja, és az ujjai már belém is csúsztak. Érdekesen, kicsit megdöntött szögből hatol be, a kezét ügyesen mozgatja, fel le. Egyre erőteljesebb a mozgás. Először azt érzem, túl erős és túlzott ez az inger a G-pontomnak. Nem panaszkodom, relaxálok, átadom magam neki. Tudja, mit csinál. Egyre nagyobbakat rándul a testem az élvezettől, egyre jobban lázba hoz, teljesen elengedtem magam. Hirtelen azt érzem, valami langyos csurog végig a lábamon, spricceltem, a padló nedves. Ez nem sokszor történt meg, eddig talán ötször éltem át Balázzsal. Elégülten nézek rá, ő elégedetten vissza rám.

- Jó volt? - kérdi odaadóan.

Magamhoz húzom.

- Igen, nagyon! Ez elég ritka nálam – válaszolom.

- Nina szeret így többször eljutni egymás után, gondoltam, kipróbálhatjuk nálad is.

- Működik, nagyon is működik!

Nina, bevillan a hideg zöld szem. Odanézek rájuk, ott ülnek az ágy szélén Balázzsal, és nem túl boldogok. Nina idejön hozzánk, és mond valamit Marko-nak szlovénul. Válaszul a fejét csóválja a srác. Nagyon határozott „nem” következett újra. Marko látja, kérdően figyelem a jelenetet.

- Nina fáradt, azt mondja, indulna, de még maradunk kicsit.

Balázsra nézek. Ül az ágyon, Nina visszaül mellé.

Most mit kéne tenni? Szólni, hogy akkor inkább hagyjuk, menjünk fel meginni valamit...

Őszintén? Nem értem ezt a nőt! Miért ment bele a „játékba”, ha nem akart. Talán tartozik ennyivel a férjének, aki végignézi újra és újra, ahogy egy „harmadikkal” élvezi a szexet? Hol van akkor az egyensúly? Marko mikor élvezzen?

Marko nyelve már a mellemen, én pedig kívánom, újra akarom őt. A falnál állunk még mindig. Az egyik keze a csiklómmal játszik, és újra belém csusszan. A másik keze a fenekemet szorítja.

Nem szállok ki a játékból, nem zökkenek ki a „flow”-ból. Legyek önző dög, (már) nem érdekel.

Megkérdi, hátulról is beteheti-e az ujját. Csak bólintani tudok. Bent vannak az ujjai, elöl-hátul. Nem bírom tovább. Csókolni és harapdálni kezdem az ajkát, majd a mellkasát. Kiszabadítom magam, és a kemény farkát a számba veszem, jó mélyre, és kényeztetem. Utána odamegyek Balázshoz, megsimogatom az arcát, most az ő farka a célpont. A számban egyre nagyobb lesz, amikor jó kemény Nina-ra nézek – akinek épp a mellét csókolgatja Marko – egy "tessék a tiéd" tekintettel.

Marko-n ülök ismét, a kézfogó technikánk most is jól működik. Gyönyörrel a tekintetünkben nézünk egymásra, miközben egyre mélyebbre hatol. Teljesen beindított. Harmadszorra jutok el. Ez is ritkaság.

Ez a szlovén srác odaadó szerető, jó technikával, és van benne valami különleges, szláv tűz, ami magával ragad. Feleszmélek a gyönyörből. Nina és Balázs is befejezték. Nem tudom, mi történt velük. Egyszerűen elvesztem a mi világunkban. Még ölelem kicsit Marko-t, megcsókolom, majd enyhe bűntudattal Nina-ra nézek, és kérdem:

- Megyünk zuhanyozni?

slovenianholidays_com.jpg

Látom, hogy nagyon fáradt, vagy csak úgy tesz. Elmegyünk újra a zuhanyzókhoz. Semmi beszélgetés. Én lemosom, ő is lemos, közben a zuhanyfejet egyre magasabbra emeli, majd az arcomra irányítja a vizet. Egy kívülálló azt hihetné, ez pajkosság, de én tudom, hogy nem: ez bosszú.

- Nina, beszélnünk kell!

Bosszant, hogy mindig el akarják venni tőlem, amit egyszer „hivatalosan” megkaptam. Bosszant, ha a férjnek nem akarják megengedni, hogy végre ő is élvezze a szexet, amikor rátalál egy nőre, akivel működik a kémia.

Persze nem tudhatom, mi van közöttük, miért ilyen Nina,  miért ilyen ez az este...

Dühös vagyok, de most, még így is, bekapcsol az az átkozott empátiám. Nőből van, nőből vagyok – együtt érzek és (valahol) megértem.

Nina először kérdőn néz rám, de bólint. Tudom, hogy javarészt hallgatni fog, mert hát rossz az angolja. Nem baj, de meg kell, hogy magyarázzam neki, mi volt ez az éjjel, hogy az ellenség nem én vagyok.

Ismét borozunk, a fiúk kicsit távolabb állnak tőlünk a pultnál, mi a kanapén ülünk. Tartom a monológom arról, hogy én nem új férjet vagy szeretőt keresek magamnak. Egyszerűen csak jól szeretném érezni magam, élvezni akarom a szexet. Azért jöttünk Balázzsal, hogy felfedezzünk valami újat, hogy élvezzük a változatosságot, és ezáltal töltődjünk. Volt idő, a gyermekem születése után, mikor azt éreztem, meghalt a libidóm. Nem kívántam a férjem, és nem kívántam a szexet.

Nekünk a swinger lett a „gyógyszerünk”, a „doppingszerünk”. Újra azt érzem, élek! Újra lángolunk Balázzsal! Nekünk ez erről szól.

Nagyon jó az ágyban a férje, és élveztem a helyzetet, de higgye el, nekem csak akkor lenne teljes a kép, ha négyen lennénk benne.

Bólogat, remélem, érti és elhiszi, amit mondok.

Elmesélem neki a Befejezetlen történetünket, hogy megerősítsem, nekem tényleg csak akkor működik a páros swinger, ha abban mind a négy tag benne van, ha azt mindenki élvezi. Nincs megcsalás, nincs nyitott házasság, nincs aránytalanság, csak szex van, jó hangulat, és semmi más.

Ez így (lenne) szép...

A hűvös zöld szemek enyhülni látszanak. Örülök, mert minden "apró gonoszkodása" ellenére is tetszik, vonz ez a nő. Tovább szeretném oldani a hangulatot. Táncolni hívom, talán a közös nyelv, a zene, segít nekünk közelebb kerülni egymáshoz. Ölelkezve mozgunk a szláv dalokra, Mia a háziasszony is csatlakozik. Végre mosolyt látok Nina arcán. Táncba hívja Balázst. Átölelik egymást.

Odamegyek Marko-hoz, aki még a pultnál áll. Nézek rá kérő tekintettel.

- Én nem szoktam táncolni, Nina-val sem – védekezik.

Hozzábújok. Átölelem.

- Ez egy különleges éjjel! - megfogom a kezét, és elindulunk a többiekhez.

- Nem nehéz, csak egyet jobbra, egyet balra - súgom a fülébe.

- Érzed a ritmust?

Érezzük mindannyian, mind a négyen. A zárt szoba még ott vár ránk, üresen. Nina már nem annyira fáradt. Én sem, még kétszer eljutok.

Igaza van Marko-nak:

A jó kapcsolat titka a szex és a kommunikáció – fele, fele arányban. ;-)

 

(Képforrás: www.slovenianholidays.com; www.originalresorts.com; Pinterest)

Szólj hozzá

orgazmus vágy féltékenység swinger swingerklub párcsere spriccelés Szlovénia G-pont sophieswing új élmény nyár szex orgazmusrekord swingerwellness swingerblog Swinger külföldön