2016. feb 28.

Párokat szexre!

írta: Sophie Swing
Párokat szexre!

Mi lenne, ha nem bíznánk a véletlenre, kikkel találkozunk a klubban? Meguntuk, hogy ott kell ücsörögni, és várni arra, hogy belépjen a „tökéletes pár”. Arra gondoltunk, kipróbáljuk a swingeres társkereső oldalakat.

Az egyik legnépszerűbb oldalon regisztráltunk. Hogy ott mennyi gusztustalan dolgot és embert lehet látni... Szerencsések voltunk, hisz pár hét keresgélés után, egy szimpatikus párra leltünk, megbeszéltük, mikor és hol találkozunk.

parokat_focim.jpg

 

Megérkeztünk az exkluzív budai villába, ők még úton voltak. Izgatottan figyeltük az ajtót: ki lép be, felismerjük-e őket, élőben is szimpatikusak lesznek-e? És megérkeztek, ők azok: egy jóképű pasi és egy határozott, csinos nő. Megszorítottuk egymás kezét Balázzsal. Azt hiszem, megnyugodtunk. Egy mosollyal üdvözöltem őket, felmentek átöltözni.

A szokásos nyitány következett, beszélgetés a bárpultnál: kinek hány gyermeke van, kire bízza, amíg szórakozik, mikor és miért kezdtük el a klubozást. Végig azt éreztem, mintha egy fal lenne közöttünk, nem tudom miért. A pasi, akit Lacinak hívnak, folyamatosan a mellettünk elhaladó nőket figyelte, és megjegyezte, kivel feküdt már le. Hozzám közeledni nem igazán mert vagy akart. Nem tudtam mit kezdeni a helyzettel. Javasoltam, táncoljunk, oldjuk a feszültséget. A feleségét, Julcsit sikerült csak táncba vinni, de hiába közeledtem felé, merev és távolságtartó maradt.

Belém hasítottak a négy hónappal ezelőtti swingeres buli emlékei, ahogy Tiával táncoltunk érzékien, egymás haját simogattuk és csókolóztunk, ahogy Sanyika a szemeivel felfalt és szorított magához... Mennyire egyszerű volt sodródni, a vágyainkat követni, de mi lesz ezzel a párral, előre eltervezett randink volt, ha nincs meg a kémia, akkor le lehet fújni az egészet? Hogyan közöljük? Vagy minden visszatartó tényező ellenére menjünk bele?

Felmentünk a szaunába. Ahogy levetettük a fehérneműket, mintha a gátlásaink is eltűntek volna, felszabadultabbak lettünk, nevetgéltünk. Laci is másként nézett rám, észrevettem a kívánó pillantásokat. Párt cseréltünk és csókolózni kezdtünk. Pár perc múlva odalent is melegséget éreztem, Julcsi nyelve mozgott ügyesen a csiklómon. Balázs közben őt kényeztette orálisan. Laci lágy csókjai megfűszerezték az élvezetet. Izzadtunk mindannyian. Mi már kellőképpen felizgultunk Julcsival, ezért átvettük a kényeztető szerepét. Lágyan nyalogattuk a felizgult férfi farkakat. Egyre csak duzzadtak... a levegő pedig forrt.

Julcsi és Balázs ki is mentek a szaunából, egy közeli kanapén folytatták, amit elkezdtek. Mi sem maradtunk sokáig, csatlakozni szerettünk volna férjemékhez, de nem volt már hely, ezért úgy döntöttünk egy szinttel lejjebb megyünk.

Ez volt az első alkalom, hogy különváltunk Balázzsal. Ahogy sétáltunk lefelé a lépcsőn felmerült bennem, mi lesz ha nem látjuk, óvjuk egymást. Blokkol vagy felszabadít, hogy a férjem nem lesz jelen?

Bementünk abba a szobába, ahol egy óriási ágy van, már többen átadták magukat az élvezetnek. A törölközőt a jobb sarokba terítettük, az lett a mi kuckónk. Laci kényeztetését folytattam, azután ő nyalt el odalenn, olyan ügyesen, hogy gyorsan el is jutottam a csúcsra. Elérkezett a pillanat, hogy meglovagoljam. Barna szemei kívánattal és hálával tapadtak rám, miközben hevesen mozogtam rajta. Erős kezeivel a popsimat irányította. Megkértem, hogy hatoljon be hátulról, szeretem ezt a pózt. Közben a melleimet simogatta, aztán ismét határozottan markolta a fenekemet, ütemesen döngetett, egyre gyorsabban, én a csiklómat izgattam és a fülébe súgtam: mennyire kívánom, milyen jó érzés, ahogy a kemény farkával mélyre hatol...

Micsoda éjszaka volt! Teljesen elengedtem magam. Nem tudom, ez annak köszönhető, hogy a férjem nem volt jelen, vagy annak, hogy egy profival voltam együtt. Laci kiváló technikával szeretkező, tapasztalt férfi. Kemény volt ha kellett, de közben finom és odaadó tudott maradni. Az izmos, tetkós teste már csak hab volt a tortán (itt jöttem rá, ezek azok a külső és belső tulajdonságok, amik beindítják a swingeres fantáziámat).

Fáradtan bújtunk össze Lacival, betakarta a derekunkat egy törölközővel. Simogattuk egymás izzadságtól gyöngyöző testét. Megbeszéltük, miért is volt az a kezdeti távolságtartás. Leomlott a fal, de csak közöttünk.

Belépett a szobába Julcsi és Balázs. Nem tűntek önfeledten boldognak. A férjemet zavarta a sok szóló férfi kukkolása és buzdítása, nem tudta elengedni magát, pedig Julcsi mindent megpróbált. A teste is bejött Balázsnak, egyszerűen mentálisan nem tudta összeszedni magát. Ez már előfordult korábban is, nem Julcsi hibája, de ezt nehéz elhinni, elfogadni egy nőnek. A férfinak pedig kellemetlen, hisz ő az „akinek nem állt fel”. Sok „kezdő” férfi szenved ettől a klubban. Laci elárulta, ő is szedi azt a bizonyos tablettát, hogy jól és sokáig tudjon teljesíteni. Mi úgy döntöttünk, megpróbáljuk ezt másképp kezelni: meg kell teremteni a megfelelő légkört, és segíteni egymást.

Visszamentünk a bárpulthoz, iszogattunk, kicsit beszélgettünk. A tavaszi óraátállítás miatt gyorsan ránk köszönt a hajnal, így elbúcsúztunk Julcsiéktól. Következő hétre meghívtak bennünket egy swingeres privát partiba, de le kellett mondanunk. Balázzsal sokat beszélgettünk, és úgy éreztük, nagy falat lenne ez nekünk. Mindent csak lépésről lépésre. Még a klub világát sem fedeztük fel teljesen, mindkettőnknek el kell engednie és jól éreznie magát. Ha ezt meguntuk, még kísérletezhetünk más terepen, máshogyan – a lényeg, hogy együtt.

Szólj hozzá

szenvedély tetkó swingerklub párcsere sophieswing párkereső oldalak komfortzóna elhagyás swingerblog Budapest és a swinger Sophie és a Swinger