2015. sze 25.

Párosan szép a swinger!

írta: Sophie Swing
Párosan szép a swinger!

Ismerkedés

Ma este swingerklubba megyünk! Eldőlt! Úristen, mit vegyek fel? Hülye kérdés, ki nézi miben megyek? Úgyis le kell vennem a ruhámat, amint beléptem. Azt mondták, ha odaértünk át kell öltözni szexi fehérneműbe... Szóval mindegy, mit veszek fel, inkább az a kérdés, ott miben legyek. Tangabugyi? Kilátszik az egész fenekem! Ráadásul striák és narancsbőr is van rajta bőven. Remélem, félhomály lesz, és nem kell végigvonulni a szinte pucér pasik előtt lengén, reflektorfényben, mint a kifutón!

 

 

fehernemu.jpg

 

Nem hiszem el, hogy egy órán belül indulni kell! Enni nem tudok, pedig kéne, hosszú (és remélhetőleg mozgalmas) lesz az éjszaka. Lenyomom a torkomon a kaját, szőrtelenítünk. A férjem is borotválkozik. Olyan helyeken, ahol eddig még soha. Fél óra és indulni kell. Kisszatyorba betenni a swingerrucit, csinos szandált. Ja és parfüm! Indulhatunk! Úristen, nem hiszem el. A testem remeg az izgalomtól, vagy félelemtől. Mit is akarok én ott?

A férjem egész jól tűri a helyzetet. Ő vezet. Az autóban hallgatok, csak a fejemben zakatolnak a kérdések...

 

A GPS szerint nagyon közel vagyunk. Összenézünk. Ez az a bátorító pillantás, ami mindig segített, ma is rendben lesz minden. Ha nem tetszik valami, hazamegyünk.

Az utcában rengeteg az autó, pedig korán érkeztünk. A tulaj azt mondta, ha kezdők vagyunk, kilenc körül már legyünk ott.

Remegő lábakkal, kéz a kézben bemegyünk.

A pultnál a füstfelhőben sörhasak. Na neee! Mindegy most már be kell menni. Eszembe jutnak Dante sorai: „Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel.”

 

Az öltözőben kicsit bátortalanul kerül le rólam a ruha. Főleg, hogy egy, az alsó testrészét törölközőbe bugyolált pasi az ajtó mellett állva legelteti rajtam a szemét.

Előveszem az én magabiztos-vagyok-semmi-nemzavar énemet. Első akadály legyőzve! Rajtam a szexi csipkés body, csinos magassarkú. A biztonság kedvéért tegnap elszaladtam megvenni egy fekete áttetsző köpenyt. Azt is magamra veszem. Hátha el tudok bújni benne...

No de a párom szerkójáról is tegyek említést: fekete póló és egy ugyancsak fekete boxer. Ugye milyen egyszerű a férfiaknak? Nem kellett sokáig keresgélnie, mit vegyen fel. Arról nem is beszélve, hogy vannak itt csak alsóban rohangáló fazonok is. Egyeseknek felül még szép, kigyúrt teste is van (sajnos ez a ritkább). És a legegyszerűbb megoldás – amit már említettem: amikor csak egy szál törölköző fedi férfiúi büszkeségüket.

 

Rajtunk kívül még két kezdő páros érkezett. Bevártuk őket is, ezután a tulaj, mint valami múzeumban, körbevezetett minket. Nézem a nőgyógyászati széket, a függöny mögé rejtett hatalmas ágyakat és a döngetőt (ez is egy hatalmas ágy, de nincs elrejtve, sőt: középen áll, körülötte kanapék, ahonnan, mint a moziban nézni lehet az action-t).

 

A bárpultnál párokat látok. Nem igazán jönnek be: van, aki a túl idős, a pasi kopaszodó vagy kövér, a nőnek túl sötét a sminkje, vagy egyszerűen csak nem szimpi. Azon izgulok, ne legyen közöttük ismerős! A táncparkett üres. A konyhában néhány étkező pár. Zavarunkban mi is helyet foglalunk, úgy teszünk, mintha éhesek lennénk. Jöhet a rántott gomba, kaszinó tojás és saláta. Alighogy leültünk, egy szép arcú nő kérdezi meg, hogy csatlakozhat-e. Jó taktika, hisz egy csomó üres asztal van még. De nem bántam!

 

Bea dekoratív nő, fekete csipke melltartójából kikandikálnak telt mellei. Sokat beszél, visszafogottan kedves. Szóba kerül a gyerektéma, és hogy ők is együtt vannak több mint tíz éve. Minden álmom így teljesüljön – gondoltam. Erre vágytam, egy ilyen párra! Bea helyes, nem sportos alkat, de igazán nőies.

Már csak egy nagy rejtély van számomra, ki a férj? Nem sokkal később közeledik vigyorogva az öltözőből már ismert, törölközőbe göngyölt pasika. Nagy természetességgel leül hozzánk. Ezt nem hiszem el! Számat húzogatva, foghéjról válaszolgatok a kérdéseire. Várom, hogy lenyeljük az utolsó falatot, és lépjünk. Ránéztem a férjemre, vette az adást. És ekkor megjelenik egy cuki nagy mackó az asztalnál. Fekete pólóban és boxerben megáll mellettem, a kezét nyújtja.

 

- Hadd mutatkozzam be, Bea férje vagyok, Tamás!

- Szia! Szofi vagyok, ő a férjem: Balázs! - mondtam nagy mosollyal az arcomon.

 

ITT A FOLYTATÁS, OLVASD! :-)

Szólj hozzá

csók ismerkedés szenvedély bizalom swinger swingerklub párban új élmény első éjjel komfortzóna elhagyás